
Ստուգաթերթիկ. Ինչպես պատրաստվել ամպային պահպանման ծրագրային անցմանը։
Դեպի ամպ միգրացիան հեշտ գործ չէ, որի հաջողությունը կախված է ընկերության ՏՏ ենթակառուցվածքի վիճակից, բիզնես կարիքներից և զարգացման ծրագրերից։ Եթե միգրացիան սկսեք առանց մանրակրկիտ նախապատրաստման, կարող եք հանդիպել դժվարությունների՝ պարապուրդի, լրացուցիչ ժամանակի և ֆինանսական ծախսերի, տվյալների արտահոսքի:
Այս հոդվածում մենք խոսեցինք այն մասին, թե ինչպես գրագետ պատրաստվել դեպի “ամպ” տեղափոխվելը, որպեսզի այն սահուն ընթանա, օգնի ընկերությանը խնայել բյուջեն և աշխատել ավելի արդյունավետ, քան մինչ միգրացիան:
- Որոշեք միգրացիայի նպատակը
Հաջող քայլի համար դուք պետք է բիզնես նպատակներ դնեք՝ մշակեք բիզնես գործ և նկարագրեք ամպին անցնելու երկարաժամկետ առավելությունները: Օրինակ՝ նվազագույնի հասցնել հին սարքավորումների խափանումների հետ կապված պարապուրդը, առանց նոր սարքավորումներ ձեռք բերելու համար ընկերության շրջանառությունից մեծ գումարներ հանելու անհրաժեշտության: - Վերստուգեք ձեր ՏՏ ենթակառուցվածքը
Աուդիտը օգնում է հասկանալ ենթակառուցվածքի ներկա վիճակը, թույլ կողմերը և զարգացման կետերը: Ավելի լավ է պատվիրել արտաքին աուդիտ երրորդ կողմի ընկերությունից, որպեսզի փորձառու մասնագետները կարողանան օգնել ձեզ ընտրել այնպիսի լուծում, որը համապատասխանում է ձեր առկա ճարտարապետությանը և նվազագույնի հասցնի տարբեր համակարգերի միջև փոխգործունակության խնդիրները: Եթե ընկերությունն ունի բավարար իրավասություններով և գիտելիքներով աշխատողներ, կարող եք անկախ աուդիտ անցկացնել: Ամեն դեպքում, աուդիտի արդյունքը պետք է լինի ենթակառուցվածքի ամբողջական նկարագրությամբ հաշվետվություն՝ ցանցային դիագրամներով, միացումներով և այլն, ինչպես նաև օպտիմալացման և արդիականացման առաջարկություններ: - Ընտրեք, թե ինչ փոխանցել ամպին
Աուդիտից հետո արժե որոշել, թե կոնկրետ ինչ փոխանցել ամպին: Կախված բիզնեսի կարիքներից և ռազմավարական զարգացման ծրագրերից՝ ընկերությունը կարող է ամպի մեջ տեղակայել միջավայրեր՝ նոր հավելվածներ մշակելու և փորձարկելու համար, փոստային ծառայություն կամ տեղափոխել ամբողջ ՏՏ ենթակառուցվածքը: Տվյալների և ծառայությունների քանակը, որոնք պետք է փոխանցվեն, կորոշեն ամպային լուծման ընտրությունը, ժամանակի շրջանակը, անհրաժեշտ մարդկային ռեսուրսները և արժեքը: - Ընտրեք ամպային մատակարար
Այն բանից հետո, երբ ընկերությունը որոշել է նպատակները, խնդիրները և շրջանակը, անհրաժեշտ է ընտրել այնպիսի ծառայություններ մատուցող, որը կարող է բավարարել բիզնեսի պահանջները: Արժե ուշադրություն դարձնել ծառայությունների պորտֆելի, տվյալների կենտրոնների հուսալիության, SLA երաշխիքների, վճարումների, տեխնիկական աջակցության, փորձի և ընկերության հեղինակության վրա:
Խոշոր ամպային պրովայդերները, ինչպիսիք են ITGLOBAL.COM-ը, սովորաբար տրամադրում են փորձաշրջան, որի ընթացքում ընկերությունը կարող է աշխատել ամպում և հասկանալ, թե որ լուծումն է իրեն հարմար: Կարևոր է հիշել, որ ամպային մատակարարի հետ աշխատելը երկարաժամկետ համագործակցություն է, ուստի, նույնիսկ եթե որոշ ծառայություններ այժմ տեղին չեն ընկերության համար, դրանք կարող են պահանջվել ապագայում:
- Մշակել միգրացիոն ծրագիր
Որքան շատ ծառայություններ և տվյալներ, այնքան ավելի դժվար և երկար է տևում միգրացիան: Պլանավորումն օգնում է բացահայտել և հաշվի առնել միգրացիայի հնարավոր ռիսկերը, մտածել անվտանգության միջոցների, հետադարձ ընթացակարգերի մասին և պաշտպանվել ենթակառուցվածքների և ֆինանսական կորուստների փոխանցման ժամանակ կարևոր սխալներից: Եթե տվյալների անխափան տեղափոխումը հնարավոր չէ, ապա անհրաժեշտ է անձնակազմին նախապես տեղեկացնել պարապուրդի ամսաթվերի և տևողության մասին և պլանավորել այն ոչ աշխատանքային կամ առնվազն զբաղված ժամանակների համար: Կամ փոխանցեք միգրացիան ամպային մատակարարին, ով կիրականացնի միգրացիան գիշերը հանգստյան օրերին:
6․ Նվազագույնի հասցնել ռիսկը
Միգրացիայից հետո սպառված ռեսուրսների նկատմամբ վերահսկողությունը կորցնելը կարող է հանգեցնել ծախսերի գերակատարման, ամպային ռեսուրսների անարդյունավետ օգտագործման, անվտանգության խախտումների և տվյալների արտահոսքի: Դրանից խուսափելու համար դուք պետք է նախօրոք մտածեք ամպում ռեսուրսների սպառման համար պատասխանատու անձի, ամսական սպառման վերբեռնումների ձևաչափի, միջին և առավելագույն բեռների մասին հաշվետվությունների, սցենարների ավտոմատացման գործիքների օգտագործման և ձեր VM-ների պարբերական աուդիտի մասին:
Կարևոր է որոշել այն պարամետրերը, որոնք կօգնեն վերահսկել բյուջեն։ Օրինակ՝ սահմանել VM ռեսուրսների բեռնվածության տոկոսի մոնիտորինգի կանոններ՝ պոռթկումների ժամանակ ոչ միայն հզորությունը բարձրացնելու, այլև նորմալ ծանրաբեռնվածության ժամանակ դրանք նվազեցնելու համար։ Կամ օգտագործեք ավտոմատացման գործիքներ, օրինակ՝ Terraform:
Ամպային ծառայության կառավարման լավ մշակված քաղաքականությունը օգնում է ռեսուրսները վերահսկողության տակ պահել: Օրինակ, ավելի լավ է սահմանել աշխատանքային ծանրաբեռնվածության, պահեստավորման և ցանցի պահանջներ և սահմանել մոնիտորինգ և համապատասխանություն այս պարամետրերին:
Միգրացիայից առաջ անհրաժեշտ է գաղտնագրել տվյալների փոխանցման ալիքը՝ կանխելու տեղեկատվության արտահոսքը: Կարևոր է նաև աշխատողների համար սահմանել նույնականացման պարամետրեր և մուտքի մակարդակներ դեպի ամպային ռեսուրսներ: